Monday, January 30, 2012

Rancangan Datuk T terbabas lagi!


Makin hari UMNO makin terdesak, videonya dah siap, tapi ada kesilapan tarikh berlaku pada rakaman tersebut! Macamana agaknya mereka hendak membetulkan balik? kononnya video yg bertarikh 13 januari 2011 tu dirakamkan di bangkok - tetapi inilah bukti yang paling jelas menunjukkan anwar tidak berada di Bangkok pada waktu yang dikatakan oleh Trio Dato T tersebut!

Ini bukti sahih ! anwar dijadualkan berada di Majlis Sidang Media Pakatan Rakyat berlangsung pada 13/1/11(Khamis) di Ibu Pejabat Pas di Jalan Raja Laut Kuala Lumpur!

BUKTI SAHIH! SILA LIHAT BUKTI YG DIAMBIL DARI HARAKAHDAILY ITU DAN LIHATLAH BETAPA TARIKH, TEMPAT MENGESAHKAN ANWAR BERADA DI KUALA LUMPUR PADA 13/1/11!

TERNYATA TRIO T GAGAL MENGHERET ANWAR KEDALAM RANCANGAN MEREKA DIHARAP PEMBACA DAPAT MEMBEZAKAN SAMAADA KEBENARAN ITU DITUNTUT DARI TUDUHAN SEMBRONO ATAU MENGIKUT TATACARA HUKUM ALLAH S.W.T!

Nah sekarang apa lagi? Semuanya telah terbarai.

Kita yakin video seks itu dikeluarkan oleh "Datuk T Production" adalah kerana hati mereka terlalu sakit ekoran fitnah video seks I tidak berjaya dan sementelah lagi Anwar telah dibebaskan oleh mahkamah di atas tuduhan liwat tempohari.

Kerja-kerja rakaman video seks tersebut adalah agenda paling jijik dan jahat kumpulan Datuk T yang mendapat restu UMNO itu. Memang binatang sungguh kerja mereka itu.

Kita berdoa agar bala paling dasyat ditimpakan ke atas pemfitnah, pereka, dan sesiapa juga yang terlibat menghasilkan dan menyebarkan video seks berkenaan.

No comments:

Post a Comment