Friday, January 27, 2012

muslimat over?



berikut adalah jawapan drpd Aiman Athirah Al Jundi berkenaan isu "muslimat PAS semasa 901" tu. bagi ana, jawapan yg diberikan adalah memadai.

1. Tajuk "Muslimat PAS Hilang Akal Atas Jalan Raya" pun dah cukup membuktikan bahawa yg buat rakaman utk tujuan upload ke youtube dan bagi tajuk tersebut adalah orang yg berniat jahat dan bencikan/anti DSAI serta TIDAK GEMBIRA dengan pembebasan DSAI.
2. Semua seruan adalah bersifat semangat dan bangkitkan semangat. Seruan biasa ketika kita berhimpun. Tidak mendayu dayu. Tidak menimbulkan syahwat. Manifestasi kebencian rakyat kpd Regim. Senikata bencikan Regim yg dzalim.
3. Kehadiran sekitar bukan semua Muslimat PAS, tetapi wanita pelbagai golongan.
4. Darihal perkataan UMNO Hancur/ UMNO Mampus pun memang kita nak depa kita kuburkan kan pada PRU13.
5. Ini adalah situasi ketika hampir bersurai, closing. Sebelum itu kita buat Sudut Munajat, pertama kali dalam sejarah himpunan kita, untuk wanita dan lead by Muslimat.
6. Sudut Munajat bermula dgn Dzikir Astaghfar Robbal Baroya...Sunnat Dhuha, Al Ma'thurat, Yaasin dan bila istihar kemenagna kita semua lead Sujud Syukur 2x.
7. Ketika bergerak keluar kita solawat. Dan atas permintaan rakan-rakan bukan PAS mahu kita laungkan kata2 semangat maka...itulah yg ada dalam youtube ini.
8. Orang yg hanya mahu menampakkan keburukan adalah orang yg memandang dpd mata Langau. Yg melihat kebaikan adalah org yg melihat dpd Mata Lebah.

apapun, beliau menghargai dan memperakui setiap teguran dan berjanji akan memperbaiki apa yg terkurang dan membetulkan apa yg tersilap pada masa hadapan. syabas muslimat.

No comments:

Post a Comment