Friday, January 27, 2012

amalina...oh emak amalina...



“Anak saya memang tidak bertudung. Orang hanya tengok gambar dia semasa dia bersekolah menengah. Waktu itu dia memang bertudung ke sekolah,”

“Pakaian yang dipakai Amalina dibeli saya sendiri, manakala gambar terbabit dirakam ketika kami bersama melancong ke Paris untuk bercuti pada Ogos 2009."

“Saya bukan semata-mata nak membela anak saya. Sebagai ibu, saya juga tentu tak akan terima jika berlaku sesuatu yang tidak baik kepada anak saya. Namun saya tahu dia macam mana. Gambar yang disebar itu, saya sendiri yang rakam sewaktu kami bercuti bersama rakan-rakan anak saya di Paris tiga tahun lalu. Malah seluar yang dia pakai itu, saya sendiri yang beli,”

“Sebenarnya, gambar yang disiarkan itu gambar lama yang bersifat peribadi. Saya mengenali setiap rakannya yang turut berada dalam gambar itu,”

ini adalah komen2 "pembelaan" ibu pelajar cemerlang, nur amalina che bakri iaitu cikgu Sabariah Hassan.

so, dah jelas dan nyatalah bahawa SEMUA GAMBAR YG DIDEDAHKAN ITU ADALAH GAMBAR AMALINA. dan ternyatalah amalina kaler rambut, pakai baju yg seksi meksi serta berpeluk dengan jantan mat saleh tu adalah ATAS RESTU IBUNYA SENDIRI.

sekian, i rest my case.

No comments:

Post a Comment